KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

– to w istocie „język”, którym firma porozumiewa się ze swoim otoczeniem. Jeśli posługuje się nim sprawnie, w efekcie otrzymuje:

  • rosnącą spontaniczną znajomości marki,
  • coraz większe zaufanie klientów,
  • odporność na kryzysy i ataki,
  • wizerunek rzetelnego pracodawcy
  • reputację wiarygodnego partnera handlowego.

…jednym słowem to, co podnosi wartość firmy.

WIZERUNEK FIRMY

– wymaga niemałej pracy, na którą składają się:

    • stworzenie strategii wizerunkowej,
    • opracowanie kluczowych tez, które powinno poznać otoczenie,
    • stworzenie koncepcji i treści materiałów informacyjnych,
    • opracowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych,
    • relacje z dziennikarzami i blogerami,
    • organizacja wydarzeń specjalnych i spotkań biznesowych,
    • działania employer branding,
    • komunikacja wewnętrzna,
    • zarządzanie stroną www, blogiem firmowym oraz profilem w mediach społecznościowych,
    • przygotowanie na wypadek sytuacji kryzysowych
…i wiele innych, o których chętnie porozmawiamy na spotkaniu.

KONTAKTY Z MEDIAMI

Muchę, polityka i większość firm na świecie łączy jedno – można je zabić gazetą. A to wcale nie najgroźniejsze z mediów. Dlatego naszym klientów oferujemy:

  • regularne przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych,
  • spotkania z przedstawicielami mediów,
  • monitoring i analiza mediów,
  • organizacja seminariów, warsztatów i innych okazji do dzielenia się wiedzą,
  • przygotowania do wystąpień publicznych,
  • próby przed kamerą i mikrofonem,
  • ćwiczenie właściwego sposobu przekazywania informacji,

…czyli media relations w wykonaniu doświadczonych specjalistów.